SK DE ENG
Zdravé a pekné zuby pre všetkých
Typy výkonov

Ordinačné hodiny

Nám. Sv. Františka 14, Bratislava
Pondelok - Piatok
hodiny 7:00 - 19:00 hod.
telefon Tel.: +421/2/64 77 88 88
    +421/2/65 44 02 70
    +421/904 377 508

Spolupráca so zdravotnými poisťovňami Dôvera a Union.

Sme partnermi programu Benefit Plus.

Ošetrenia

Dentálna hygiena - Bielenie zubov

Dentálna hygiena - Wellness pre Vaše zuby

V rámci starostlivosti o našich pacientov odporúčame pravidelné absolvovanie dentálnej hygieny aspoň raz za 6 mesiacov, keďže čisté zuby nám pomáhajú vyvarovať sa kazom, parodontóze a sú dôležité pre celkové zdravie.

Dentálna hygiena je dôležitou liečebno-preventívnou metódou pre každého pacienta, keďže je dokázané, že zlý stav dutiny ústnej súvisí so zdravotnými problémami celého organizmu  ako sú porucha tráviaceho traktu, cukrovka, mozgové príhody a pod., ako aj so samotnou kazivosťou  zubov a tvorby paradontózy . Paradontóza zvyšuje riziko ochorenia srdca a krvného obehu /viac v časti Parodontológia/.

Každý vie, že čistý zub sa nekazí.

Počas výkonu dentálnej hygieny odstránime zubný kameň a povlak, ktorý sa vytvoril  na zuboch a následne  zuby pieskujeme systémom Air Flow, za pomoci, ktorého odstránime aj nečistoty v medzizubných priestoroch a tmavé povlaky od kávy, cigariet.

V rámci dentálnej hygieny Vám odporučíme vhodnú techniku čistenia zubov, používania zubnej nite a iných dentálnych pomôcok dôležitých pre správnu ústnu hygienu. Po výkone dentálnej hygieny odporúčame najbližších 12 hodín sa vyhýbať káve, čaju, vínu, ako aj nápojom, ktoré obsahujú farebné látky /Cola/ a tabaku, keďže po tomto zákroku sú zuby náchylné na zafarbenie.

Rovnako naučíme Vaše deti správnej technike čistenia zubov  a Vám,  rodičom odporučíme, ako sa starať o chrup detí, pretože dieťa nie je vždy dostatočne zručné, aby si vedelo chrup dôkladne vyčistiť a preto by ho mal rodič skontrolovať.

Zároveň vytvárame zvyk pre dieťa navštevovať v zubnej ambulancii dentálnu hygienu, ktorá napomáha udržať jeho zúbky zdravé a predchádzať kazivosti zubov, pričom takáto návšteva zubnej ambulancie je pre dieťa omnoho menej stresujúcejšia, než prísť už s bolesťou zuba k zubnému lekárovi.

Balík dentálnej hygieny  pre deti a dospelých .

Dentálna hygiena a tehotné ženy - dentálna hygiena je vhodná aj pre nastávajúce mamičky v prvých šiestich mesiacoch tehotenstva.

Počas výkonu dentálnej hygieny odstránime zubný kameň a povlak. Dentálnou hygienou u tehotných žien predchádzame zápalu ďasien a paradontóze.

Počas tehotenstva potrebujú zuby a ďasná špeciálnu starostlivosť, kvôli prebiehajúcim hormonálnym zmenám v tele počas tehotenstva.  V tehotenstve môže vznikať tehotenský zápal ďasien alebo tehotenská gingivitída.

Tehotenskému zápalu ďasien vieme predísť vďaka správnej ústnej hygiene, pravidelným používaním dentálnej nite a medzizubných kefiek, vyváženou stravou, ako aj profesionálnou dentálnou hygienou uskutočňovanou v  zubnej ambulancii.

Štúdie ukazujú, že veľa tehotných žien trpí zápalom ďasien, keď sa tvorí plak na zuboch a to dráždi ďasná.  Príznaky  tohto ochorenia sú červené, zapálené a krvácajúce ďasná. Udržiavanie čistých zubov hlavne v oblasti prechodu medzi ďasnom  a zubom zamedzí vzniku zápalu ďasien počas tehotenstva. Stále viac príznakov poukazuje na súvis medzi parodontózou a predčasným pôrodom alebo nízkou pôrodnou váhou, i keď ešte nebol vedecky podložený.

Pravidelným absolvovaním dentálnej hygieny a dodržiavaním odporúčaných návykov pri ústnej hygiene predchádzame vzniku zubného kazu a parodontóze.

Bielenie zubov

Každý z nás túži po pekných bielych zuboch, takéto zuby vyvolávajú v nás pocity zdravých zubov.  Pekné  zuby majú   byť krásne,  žiarivo biele. Na dosiahnutie krásnych žiarivo  bielych zubov je potrebný zásah odborníka v zubnej ambulancii a to prostredníctvom ambulantného bielenia. V našej zubnej ambulancii používame  systém ambulantného bielenia  ktoré je  rýchle, účinné s okamžitým výsledkom.

Proces ambulantného bielenia zubov:

• pri bielení zubov sa používajú bieliace gély, ktoré sú aplikované na zuby. Pôsobením gélov   nastávajú farebné zmeny na zuboch, pričom gél nemôže byť aplikovaný na pokazené zuby alebo zuby s odkrytými krčkami. Takýto typ zubov je potrebné najskôr ošetriť.
  • technológia bielenia spočíva vo vysokej intenzite modrého svetla, ktoré aktivuje jeho bieliacu formulu. Polhodinová procedúra rýchlo zoxiduje pigmentáciu, pričom sa zubom vráti ich krásna biela farba. Po ukončení procedúry  je možné zaznamenať zlepšenie odtieňa zubov od 5 – 14 na Vita farebnom kľúči.
  • Systém bielenia používaný v našej ambulancia pracuje na nižšej teplote, ako podobné systémy a to vďaka využívaniu posledných optických technológií, ktoré zabraňujú podráždeniu nervov zubov. 30 minútový proces je veľmi efektívny pre zuby, ktoré sa zafarbili v dôsledku fajčenia, používania liekov alebo látkami ako čaj, káva.
  • medzi výhody patrí okamžitý a očividný účinok, rýchlosť zákroku, vysoká kvalita a bezpečnosť zákroku.

Ambulantné bielenie predstavuje najefektívnejšie bielenie zubov s okamžitým výsledkom.